I AM NOT WASTING MONEY


hi people what
hi people what

We can see the vid on poster on the thumbnail on the right lol

Vor Tag
Brumski
Brumski

You’re flexing to hard

Vor Tag
JBsEarrings
JBsEarrings

I fucking love these nerds 😭

Vor 2 Tage
Adrian Safraj
Adrian Safraj

YouTube is bad for your Arepods

Vor 2 Tage
Jazlyn Angel
Jazlyn Angel

tbh idk how i found you but im glad i did and i love your videos haha

Vor 2 Tage
Sami P
Sami P

One thing you didn’t pay is a haircut

Vor 3 Tage
Jonathan Castillo
Jonathan Castillo

Hey guys! This is Austin. Oh wait

Vor 3 Tage
Blob Squiggle
Blob Squiggle

Happy late lunar new year!

Vor 3 Tage
Rae Rae
Rae Rae

Wow With this title and video king is really showing his asian side go king you be the best asian you can be 🇯🇵

Vor 3 Tage
sonictonic
sonictonic

The motel toilet paper?! Really? LMFAO

Vor 3 Tage
Stickmaster21
Stickmaster21

Is your tesla dead?

Vor 3 Tage
ihavejams_ok geez
ihavejams_ok geez

Layaway😂😂😂😂

Vor 3 Tage
ItsFamMaam
ItsFamMaam

11:17 Ryanair landing

Vor 3 Tage
epic pichi 19956
epic pichi 19956

Wow wow hey buddy where is the video for the air pods meetup for fep9

Vor 3 Tage
Tabber - Gaming
Tabber - Gaming

king: I AM NOT WASTING MONEY *uh yeah i want to break this camera i need a new one*

Vor 3 Tage
Chase Gallagher
Chase Gallagher

play sonic minecraft and fortnite

Vor 3 Tage
Summer Breeze
Summer Breeze

Goodbye

Vor 3 Tage
Benjy Teves
Benjy Teves

Plainrocks terrible, no good, very bad day

Vor 3 Tage
Hyper Roll
Hyper Roll

fine like amd subscibe

Vor 3 Tage
Logan Yeung
Logan Yeung

I mean 5th

Vor 3 Tage
Logan Yeung
Logan Yeung

Chinese New Year is February 3

Vor 3 Tage
bioches
bioches

2:32 thicccc af

Vor 4 Tage
FlowiiAssistentOfficial
FlowiiAssistentOfficial

definition of asian

Vor 4 Tage
Dinoway Gaming
Dinoway Gaming

Mom's Spaghetti

Vor 4 Tage
Jacob Smith
Jacob Smith

Who else is waiting for the actual vlog

Vor 4 Tage
chRis_estre10
chRis_estre10

You should’ve given that 600 dollar travel vulture to me! Or give it away!

Vor 4 Tage
Joshua PH
Joshua PH

Please make a 50 ways to break a Xbox One

Vor 4 Tage
LifeWithAshton
LifeWithAshton

I JUST WATCHED ELIXERS NINJA VIDEO RIGHT BEFORE THIS. OMG

Vor 4 Tage
The90sBen788
The90sBen788

There's a chance for a flash flood OH NO THE WHOLE NWS HAS AIRPODS

Vor 4 Tage
gannon Wakefield
gannon Wakefield

Your the best content creator on youtube,most of the others are clickbate

Vor 4 Tage
Yo soy Abdiel El goldo
Yo soy Abdiel El goldo

You have autism?

Vor 4 Tage
Miloš 12
Miloš 12

Make Moving on video for camera when you get new one Like if you want it too

Vor 4 Tage
BackSpacəTM
BackSpacəTM

Yeah right

Vor 5 Tage
Michael Stephan
Michael Stephan

I feel bad for you :(

Vor 5 Tage
1000000subscriberswithnovideos ?
1000000subscriberswithnovideos ?

Me me big boy?

Vor 5 Tage
Monokuma !!!!!
Monokuma !!!!!

You are perfect for my killing game

Vor 5 Tage
Margarita Krasteva
Margarita Krasteva

Feels exactly the same like walking in London when it’s raining

Vor 5 Tage
Nate Ballard
Nate Ballard

JEFFYS CAT PIANO

Vor 5 Tage
Cubed hero
Cubed hero

OMG I went there February 1st 2019 lol

Vor 6 Tage
ZachPlayzTV
ZachPlayzTV

11:14 I thought you had AirPods?

Vor 6 Tage
Stweep
Stweep

I came here just to make sure the dislike button wasn't gone

Vor 6 Tage
ツXxCall_Me_TajxX
ツXxCall_Me_TajxX

Use Me As Your "Im Not So Sure About That" Button👍

Vor 6 Tage
shadow 124
shadow 124

Sonic fan boy are stuped

Vor 6 Tage
VennuPlayer
VennuPlayer

but you have 2 toothbrushes... AIRPODS!!!!

Vor 6 Tage
the cup RM throws in the Run MV
the cup RM throws in the Run MV

thank you for your contribution of going to shitty events so we don’t have to

Vor 6 Tage
AramZie
AramZie

oof rip only 1808k views

Vor 6 Tage
Mysterious Girl
Mysterious Girl

Omg Why Don’t We looks like they do belong in Team 10

Vor 6 Tage
IM BSOD
IM BSOD

Ur cool

Vor 6 Tage
TBNRSparking30
TBNRSparking30

This was posted in my birthday cool. Btw im 11 now ehuAH

Vor 6 Tage
Kevstar
Kevstar

Hey Guys I just made a Vlog with Elixir!!! I found him at a very cool place! Appreciate it if you watch my Vlog thanks!!!

Vor 6 Tage
Defilect ツ
Defilect ツ

Ur cameras pullout game is strong

Vor 6 Tage
SplashyTrash280
SplashyTrash280

I met King at the meetup! Glad I did! Thanks for signing my Infinite Loop box!

Vor 6 Tage
Memes and Bad Jokes
Memes and Bad Jokes

Who’s watching on feb 9

Vor 6 Tage
Peter Yang
Peter Yang

Never waste money!

Vor 6 Tage
Awesome Gorrila
Awesome Gorrila

SUBSCRIBE TO PEWDIEPIE SUBSCRIBE TO PEWDIEPIE SUBSCRIBE TO PEWDIEPIE

Vor 6 Tage
KnightProGamer
KnightProGamer

Do you even have fans

Vor 6 Tage
wedemboys214 12345678910
wedemboys214 12345678910

Hay king have you been to deabloburger

Vor 6 Tage
Riley Merrill
Riley Merrill

1:34 heh, dying in LA. get it cause you're dying in the storm

Vor 6 Tage
DarkMaster
DarkMaster

And i'm enjoying it

Vor 6 Tage
Pricelessly YT
Pricelessly YT

Apple has AirPods I HAVE SOULJA PODS

Vor 6 Tage
Judith Cather
Judith Cather

New vintage Mac collection

Vor 6 Tage
Ducky yyy
Ducky yyy

Uber dont walk

Vor 6 Tage
Jarrel Matthew Navarro Ducusin
Jarrel Matthew Navarro Ducusin

Plainrock yiu should make a 50 ways to smash a canera like so he can do it

Vor 6 Tage
Jose_420_ _
Jose_420_ _

Sponsored by: American Airline

Vor 6 Tage
SpeedyMicherGD
SpeedyMicherGD

Hey guys this is Austin

Vor 6 Tage
Random CatTV
Random CatTV

I watched you for 5 years xD I found u on Easter lol

Vor 6 Tage
Sceptile
Sceptile

I want a cheap motel review P2

Vor 6 Tage
Zekurre
Zekurre

That weather is just normal Finnish summer

Vor 6 Tage
Oscar_FML
Oscar_FML

Weather Channel: It’s going to drizzle LA: *FLOOD WARNING FOR THE NEXT 2 DAYS

Vor 6 Tage
Autistic Capitalist
Autistic Capitalist

I thought Mr. Krabs was my dad?

Vor 6 Tage
Team Diamond XD
Team Diamond XD

To la

Vor 6 Tage
Team Diamond XD
Team Diamond XD

Coam bak

Vor 6 Tage
Extremejayden Gaming
Extremejayden Gaming

Air pod meetup is today?

Vor 6 Tage
Rohit Mit
Rohit Mit

Refund refund refund

Vor 7 Tage
H U G O
H U G O

10:03 That motel looks exactly like the one on The Punisher

Vor 7 Tage
Yudiel Pardill9
Yudiel Pardill9

What you live with your parents you fucking bum

Vor 7 Tage
Thunwa Apinuntavath
Thunwa Apinuntavath

HOW​ TO​ NOT​ UNBOXING​ A​ NINTENDO​ SWITCH​ XL

Vor 7 Tage
Ga1axy Dayz
Ga1axy Dayz

It’s raining hard af in la and Orange County (Orange County’s 30 min away LA

Vor 7 Tage
AReddishFox
AReddishFox

Now go to the meet up

Vor 7 Tage
Matthew Gurecki
Matthew Gurecki

Plainrock: I am going to an air pods meetup. Also Plainrock: I must run because I cant pay for an uber.

Vor 7 Tage
Arca The Artic Fox
Arca The Artic Fox

Lol listening to this with AirPods

Vor 7 Tage
TheGamer675
TheGamer675

Who noticed the macbook on the bookshelf??

Vor 7 Tage
Lacky Gaming
Lacky Gaming

I love why don’t we

Vor 7 Tage
Lacky Gaming
Lacky Gaming

My mom works at cheese cake factory lol

Vor 7 Tage
No Skill Intended
No Skill Intended

Toothless!!

Vor 7 Tage
Freake D
Freake D

Rip plain rock 124

Vor 7 Tage
dat boi
dat boi

Alright u dumb ass Cali people who never got rain before. Flood warnings are never real cuz where I live they never happen . It just means there is a lot of rain

Vor 7 Tage
XcNdDavid
XcNdDavid

wow i actaully watch elixirs videos

Vor 7 Tage
Chuck Cards
Chuck Cards

Lol

Vor 7 Tage
Verge of the omen
Verge of the omen

I FLIiped my shit when i saw it was elixir

Vor 7 Tage
Festive Sister
Festive Sister

Nerf the meta.

Vor 7 Tage
SABCW Wrestling
SABCW Wrestling

I don't like the channel just saying

Vor 7 Tage
Ichoosetrolling
Ichoosetrolling

wtf why did youtube unsub to u with my acc?

Vor 7 Tage
EpicAwesome GamerBoy
EpicAwesome GamerBoy

Great Oovoo Javer

Vor 7 Tage
pp DefaultyBoiiy
pp DefaultyBoiiy

Stop showing your ugly face Fuckin dumb Asian

Vor 7 Tage
Joselyn Calderon
Joselyn Calderon

My sister 2 weeks ago went to California and los Angels but she came home

Vor 7 Tage
Baked Potato
Baked Potato

Why does he talk like that? Not that it’s bad. Nice accent?

Vor 7 Tage
Ryan Haynes
Ryan Haynes

7:26 same in NYC

Vor 7 Tage
Mr.Roblox Roblox
Mr.Roblox Roblox

where u at the mall in flagstaff like 10 mins away from snowbowl I thought I saw u

Vor 7 Tage
The Splooshy Is Terminated! D:
The Splooshy Is Terminated! D:

8:10 Oh it’s super Mario Logan channel

Vor 7 Tage

Nächstes Video

I NEED MONOPOLY FOR MILLENNIALS

14:19

I NEED MONOPOLY FOR MILLENNIALS

PlainrockVlogs

Aufrufe 311 000

I Spent 24 Hours Straight In Insane Asylum

16:15

SOLO Player BANKRUPTS a CLAN - Rust

18:48

Thicc not Sick | February 13, 2019 Act 2 | Full Frontal on TBS

7:27

Thicc not Sick | February 13, 2019 Act 2 | Full Frontal on TBS

Full Frontal with Samantha Bee

Aufrufe 314 006

BLACK FRIDAY 2018

15:44

BLACK FRIDAY 2018

PlainrockVlogs

Aufrufe 591 000

Things That SHOULDN'T Be Sold On Amazon

14:06

The Ace Family Must Be Stopped

19:58

The Ace Family Must Be Stopped

Pyrocynical

Aufrufe 1 600 000

The Disappearance of FaZe Clan...

11:04

The Disappearance of FaZe Clan...

Kodak wK

Aufrufe 1 000 000

I let 10 kids edit my video & this is what they sent back

15:54

Dude Shaves Eyebrows | Overtime 7 | Dude Perfect

21:58

CAN YOU FORGE A GIANT END MILL?!

9:56

CAN YOU FORGE A GIANT END MILL?!

Alec Steele

Aufrufe 400 599

Food or Not Food with Kendall Jenner

7:50

Food or Not Food with Kendall Jenner

The Tonight Show Starring Jimmy Fallon

Aufrufe 3 777 185